پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:42 - 1400/08/04

پیشنهاد تلفیق بیمه پایه و تکمیلی/ درخواست "بیمه سلامت" برای پوشش ۱۰۰ درصدی هزینه‌های درمان

کارگر آنلاین | مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، گفت: نگاه اصلی و مهم ما این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها کاری کنیم پرداختی از جیب مردم کمتر باشد و پیشنهاد ما تلفیق بخشی از بیمه پایه و بیمه تکمیلی است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، گفت: نگاه اصلی و مهم ما این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها کاری کنیم پرداختی از جیب مردم کمتر باشد و پیشنهاد ما تلفیق بخشی از بیمه پایه و بیمه تکمیلی است.

محمد مهدی ناصحی در نشست خبری به مناسبت هفته بیمه، گفت: در حداقل دو سال گذشته کار نسخه‌نویسی الکترونیکی را با همه مشقت‌ها پیشرفت دادیم و برخی استان‌هایی که کمترین امکانات را دارند مانند کردستان و کرمان نزدیک ۱۰۰ درصد پوشش نسخه‌نویسی الکترونیک در بخش خصوصی و دولتی داریم. همکاری جامعه پزشکی و همراهی مردم با این طرح بسیار خوب بوده است. او بیان کرد: نگاه اصلی و مهم ما این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها کاری کنیم پرداختی از جیب مردم کمتر باشد و پیشنهاد ما تلفیق بخشی از بیمه پایه و بیمه تکمیلی است و ان شاءالله سازمان‌ها و بنیادهای حمایتی در کنار بیمه تکمیلی بیایند و در کنار بیمه آتیه سازان می‌توانیم به راحتی تمام هزینه‌های روستاییان را در این زمینه پرداخت کنیم.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین